Lediga jobb på Pinewood

Vi är ett mångsidigt, entusiastiskt och ambitiöst team som växer varje år och lanserar vårt DMS-system på nya marknader över hela världen. Vi vill att människor ska växa med oss ​​när vi växer som företag.

Kundsupport

Pinewood expanderar för närvarande sin prisbelönta programvara i Storbritannien till Sverige. Efter framgångsrika implementeringar med ett antal återförsäljargrupper i Norden, vill Pinewood utöka teamet i Sverige för att underlätta ytterligare tillväxt.

Vi letar nu efter entusiastiska och motiverade personer som vill komma med i teamet för att stödja denna tillväxt och hjälpa till med att göra denna verksamhet till en framgång. Vi söker för närvarande att anställa flera kundsupportkonsulter för att säkerställa att våra kunder får ut det mesta av vårt branschledande återförsäljarhanteringssystem – Pinewood DMS.

Som supportkonsult hjälper du våra kunder med grundläggande utbildningsbehov, vägledning och hjälper till att felsöka och diagnostisera eventuella problem som de stöter på.

  • Ta inkommande telefonsamtal, e-postmeddelanden och onlinechattar från våra användare med frågor angående systemet
  • Se till att alla kunder hanteras i rätt tid och att hantera befintliga ärenden omedelbart
  • När din kunskap om systemet växer kommer du att bidra till vår interna kunskapsbas
  • Delta i utbildning efter behov och gå vidare genom vår träningsakademi

Den perfekta personen för denna roll kommer att vara en utmärkt problemlösare och ha gedigen kommunikationsförmåga.

Sökande behöver också:

  • 1+ års erfarenhet av att arbeta i en IT Support eller Helpdesk roll
  • En förmåga att kommunicera flytande på svenska och ha goda engelska färdigheter – både skriftliga och muntliga
  • Detta är en roll på distans , men du måste vara baserad runt Stockholm eller Malmö
  • Kunskap i danska är ett plus men inte nödvändigt
  • All tidigare erfarenhet av arbete i bilhandlare är meriterande men inte nödvändigt

Detta är en fantastisk möjlighet för en driven individ att hjälpa till att forma framgången för ett nytt växande företag. Du kommer att få möjligheten att arbeta i en uppstartsmiljö med högt tempo, samtidigt som du får stöd och stöd från den redan etablerade brittiska verksamheten.

Andra fördelar inkluderar:

    • Pension
    • Konkurrenskraftig lön beroende på erfarenhet
    • Hemmaarbete med teammöten i Stockholm
    • Långsiktig karriärutveckling

Pinewood Technologies grundades 1981 med huvudkontor i Birmingham, Storbritannien. Vi erbjuder ett molnbaserat Dealership Management System för återförsäljare inom bilsektorn globalt. Vårt DMS låter bilhandlare arbeta mer effektivt och gör det möjligt för dem att ge bättre kundservice – vilket resulterar i en högre vinst.

 

  1. Ansök!
  2. Telefonintervju
  3. Videointervju

“I ett nära samarbete kan våra team kontinuerligt utveckla nya lösningar för att möta våra kunders behov. Pinewood är en stor familj, inte bara ett team utan en passionerad och varierad grupp av människor som hjälper oss alla att arbeta effektivt. Det är hemligheten till vår framgång!

Tatiana | Partner Account Manager

Scroll to top